avatar Ten blog rowerowy prowadzi Janusz507 z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 67693.22 kilometrów w tym 2514.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.81 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Janusz507.bikestats.pl

• Sprzęt Giant Defy 3

Karpacz.

Sobota, 15 sierpnia 2015 · dodano: 16.08.2015 | Komentarze 6

Jak do tej pory to mój rekord , ale nie było aż tak żle :) Jaworzno-Gliwice-Kędzierzyn Kożle-Prudnik-Nysa-Kłodzko-Broumov-Mezimesti-Lubawka-Miszkowice-Kowary-Karpacz-Kowary-Jelenia Góra-Bolków-Świebowice-Wałbrzych-Świdnica-Dzierżoniów-Paczków-Nysa-Kędzierzyn Kożle-Gliwice-Mikołów-Jaworzno.

tlenek
| 20:23 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj Nie wiedziałem że z takim długodystansowcem dane mi było kiedyś pokręcić :)
Gratuluje!
k4r3l
| 19:39 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj pierwsze foto rozwala, ale jednak świnki trzy wygrywają w moim skromnym rankingu :D ps. co to jakaś moda na ultrasów chyba :DDDDD Graty Janusz, zyskujesz podziw "człowieka wychowanego przez górskie kozy" :DDD
majorus
| 18:30 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj Podziwiam i zazdroszczę wypadu :)
gustav
| 15:44 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj 1. foto - esencja podróżowania hyhyhy super pojechane!
piofci
| 12:21 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj Van, ja już na pierwszych kilometrach zauważyłem, że żartów z Januszem nie będzie :) Na ostatnim zdjęciu wyglądam jakbym był zniesmaczony tą zupą...pff! plackiem po węgiersku ;)
Godnie było, następnym razem już atakujemy 4 cyfry!
vanhelsing
| 11:21 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj K O S M O S! Brak mi słów generalnie, na rok czasu Was zostawiłem i od razu się wszystkim forma polepszyła :D Gratulacje, oficjalnie ogłaszam koniec śmiania się z Janusza! :D